2 Temmuz 2008 Çarşamba

Gurbet Getirmez Götürür!


Gurbet insanın içine birşeyler getirmiyor ki yazayım...

Gurbet insanın içinden birşeyler götürüyor!

Yeni bir hayat, yeni bir yaşayış,

Yeni bir ev, yeni bir düzen,

Yeni arkadaşlar... ?

Yooo

Yeni arkadaşlar yok belki arkadaş bile olmayacak "çevremdeki insanlar" olacak sadece

Bu zamandan sonra ne "canım" diyerek kucaklayabileceğim bir dostum olur

Ne de bom boş bir hayat.

Evet insanlar olacak,
"merhaba nasılsın?" dan ibaret olacak tüm konuşma, ya da "neler yaptın? yarın için planın ne?"

Belki ufak zaman paylaşımları eklenecek yanlızca

Oysa ben içinde yoğrulacağim eski günleri yad edeceğim "napıyon olicim? :))) ...teyzeme de çayı hazırlasın bak sende kaytarma bi kurabiye yap bahçeyi de hazırla muhabbete geliyorum" diyebileceğim dostum yanımda olsun istiyorum.

:(((

Gurbet insana birşeyler getirmiyor, insandan birşeyler götürüyor...

Hiç yorum yok: